måndag 6 juli 2009

Lite sommarbilder

Tänkte vara duttig och lägga upp lite flera sommarbilder från gårn´
Vassegoda :-)

Tomaterna i växthuset har nått nya höjder, förhoppningvis ger dom lika bra med tomater som blad...

om

Sture! Sötnosen...



Iris i förgrunden och Inga i bakgrunden. Svårfotade damer, snabba som attan!



Iris mitt i iris...



Men se där! Riddarsporrarna är högre än jag...(178 cm)



Pion "Sorbét"



Doris spanar efter hemska kissekatter



Fredrik krattar berget och Pixi...uträttar sina behov



En titt in i växthuset



Kissen tittar ut



HönsSPA



Nytapetserat i nya hönshuset, och nytt golv



Ps. klicka gärna upp bilderna till full storlek

3 kommentarer:

bc owner sa...

Tänk att tom hösen får nya tapeter.=)

Jag har inte ens hittat några nya till sovrummet än. Det är bara möblerna som fått ny färg.

Mvh Jenny

Koola Viola sa...

Tjusiga bilder! Och tapetsera i hönshuset, det har jag bara inte tänkt på...
*skriver upp det braiga tipset*

Inga sa...

Inte behövde du döpa en höna efter mig men det var verkligen gulligt & omtänksamt av dig :))))