onsdag 14 oktober 2009

Jag har blivit mamma!

..till dom här små än sålänge!

3 araucana och 1 dv.kochin. Dom är inte större än humlor, lovar! De två första fick komma och sova en stund i min BH när jag kollade på tv ;-)Och jo dom ligger på min bästa Missoni handduk, endast det bästa till sötnosarna haha..nä men det var den enda som inte var jättestor. Lovar.
Men vill man inte bara äta upp dom så säg! (jag menar inte på DET sättet!) ;-)

Ska gasa hem från lunchen fort som attan och se om det kommit ut flera...
Kram sålänge!



2 kommentarer:

Lisolelo sa...

ÅÅÅÅÅ GRATTIS!!!!
Vad kul med småttingar i huset!
Nu bara måste jag komma ut snart, för jag förstår inte för mitt liv hur ni får plats med alla djuren. Jag måste se det med egna ögon. ;D
Många kramar på er!

Dixiebelle sa...

Hehe, ja visst är det lite trångt...;-) Klart du ska komma ut snart! Undrar vad Nemi säger om små pycklisar - kommer sluta med att ni får med er några hem.
Hoppas allt är bra med er annars, och kram på magen oxå.
KRAAAM!