onsdag 2 september 2009

Åååå...

...vad jag vill vara hemma bara och ha semester och pussa på höns och kycklingar! Är jag normal? Inte trodde jag någonsin att jag skulle bli så fäst vid dom här liven. Såna personligheter allihopa! Ruth som alltid är först fram när det vankas gott och som sitter som en ängel i ens hand när man lyfter upp henne, Duchess som försöker gömma sig genom att dra in halsen o gömma sitt huvud bland alla svarta fluffiga friserade fjädrar, lilla Mössan som är livrädd för allt och alla och alltid springer runt runt och piper...jag kan fortsätta rabbla men då blir det ett låångt inlägg och det är inte meningen.

Vi har faktiskt semester om en vecka - ska vara en hel vecka i Spanien och ha det skönt, men jag går mest och oroar mig om mina föräldrar ska komma ihåg att ge hönsen mat och släppa ut dom på morgonen...men det går säkert bra :-)
Annars kanske jag har nån snäll granne som kan kolla till dom då och då? *blink blink* ;-)

Inga kommentarer: