måndag 1 februari 2010

Garderob

Nu är det nästan klart! Är så nöjd med nya fina byrån :-)
Saknas fortfarande lister och annat i rummet och bilden är superdålig, men visst börjar det se fint ut? Nu ska det upp en gardinstång och en ljuslila gardin oxå så är det klart. Uppe på garderoben trängs mina Tildaburkar :-)

Fick förresten massage igår av en vän som pluggar till massör. Oj hujedamej hur ont det gjorde! Jag var visst mer spänd i kroppen än bara det där ryggontet jag haft sen jul...får gå tillbaka till henne fastän det tar emot, jag får väl ta med nåt att bita i under tiden...

Annars är det full rulle i djurverkstan hemma, idag har det kläckts 12 vaktelbebisar och jag inväntar några kyklingar om nån dag oxå. Pixi gjorde en fuling och smet i lördags upp till grannen och dödade deras gunga...och förstörde sina tänder ännu mer. Fredrik förstörde avloppsröret i badrummet nu idag förresten, så jag kan inte duscha tills på onsdag för nu är han på väg till Paris.

Lite smått kaos som vanligt. ;-)



1 kommentar:

suzan sa...

Ja, vad fint det blir där inne! :D

//Suzan