måndag 12 november 2007

Härlig början på 2008!

Framöver:
26:e Januari, vigsel i stadshuset och bröllopsfest hos oss (?) med familjerna. 4 dagar senare åker vi till Calangute, Goa i Indien i 14 dagar. Ska bli himmelskt! Jag har aldrig varit på den sidan av jordklotet och längtar efter palmer och stränder och färger. Min hudfärg är ju åt det grönblå hållet så jag önskar mig lite brunt haha!

För er som väntat länge på bilder:

Brudklänning och ring ;D
Lite info: Klänningen är från 30 talet, likaså ringen i platina och med 0,85 ct diamanter. Jag är en sucker för gamla vackra saker som aldrig går ur tiden! Både klänning och ring är framtida antika objekt (om inte redan nu) som våra barnbarn kommer att få ärva.



Baksidan med urringad rygg:







Ringen med stort R!:








Inga kommentarer: