lördag 9 juli 2011

Sommar :-)

Vi har två resor inplanerade; först Gotland och sen Skellefteå, bli alltså en sverigesemester i år (fast jag har ju redan avverkat Thailand och USA, Fredrik har avverkat USA, Argentina, Ryssland och Schweiz...)
Ska bli härligt med Gotland, har aldrig varit där förut fastän det ligger så "nära". Får se hur det blir att resa med Judith, hon har fått vanan inne nu att sova över hos sin mormor och morfar så det ska nog inte bli några problem med nya platser. Köpte en resesäng på loppis som är toppen! Loppis förresten...bakluckeloppisar är riktiga fyndställen när det gäller barnskor, kläder och leksaker (och vagnar! haha) Köpte ett par helt nya oanvända Kavatsandaler för 80:-, billigare än tradera jo jag tackar! Har räknat till att Judith har 14 par skor, stövlar, sandaler och tofflor...och ungen kan ju inte gå ännu! Hjälp...
Krypa kan hon göra baklänges tills det tar stopp mot en vägg eller ett stolsben, ser himla kul ut, får se när det går framåt istället :-)

Ha en trevlig sommar nu allihopa så hörs vi snart!
Kram Angelika

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag såg en bild på din fantastiska slöja du hade när ni gifte er. Den är inte möjligtvis till salu? Jag gifter mig om tre veckor och letar fortfarande febrilt efter den "perfekta" slöjan...! Snälla, om den är till salu, hör av dig med ett sms till nr 070-682 74 54.

Vänliga hälsningar!
Sara