söndag 7 november 2010

Nu är det nära :-)

Hemskt ledsen för hoppet i uppdateringarna, trodde verkligen jag skulle hinna sitta hemma i lugn och ro framför datorn och blogga, haha vilket skämt ;-)
Just nu sitter jag iallafall i soffan med min TENS-apparat på och klockar värkar, jajamensan! Klockan 09 gick vattnet (tror vi iallafall!) och sitter väl och väntar på mer vatten så vi kan åka in till förlossningen. Hoppas det inte drar ut på tiden iallafall...för det är inte så skönt med värkar...aj aj.

Vi hoppas på att bebis vill komma ut idag...så håll tummarna! Kram kram
/A

Här kommer lite uppdateringar med bilder iallafall:

Fått hem 3 nya barnvagnar sen senast iallafall, först ut är en brun enkel sittvagn, sen en brun 70-talare i manchester (är till salu) och sen igår fick jag av en kompis en svart manchestersittvagn fårn tidigt 80-tal. Den ska jag behålla hopas jag :-)

AWN:


70-tals Emmaljunga:


80-tals Brion:


Osså kommer en bild som Fredrik tog på mig för ca 1,5 vecka sen i studio :-) En av de få bilder jag har på mig med magen...:

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken vacker bild på dig där. Det verkligen lyser om dig :-)

/Shywoman