onsdag 16 december 2009

jul..

snart och jag har varit syndig och ätit upp marsipangrisen jag fick av Louise ;-) Jag ääälskar marsipan så jag kunde ju inte hålla mig...det är jag som är den som bara äter "skalet" på prinsesstårtor hehe...

Jobbar extratimmar nu fram till jul och eftersom jag är gräsänka (igen!) eftersom Fredrik är i Libanon på nåt fotojobb, så hinner jag inte ens städa hemma innan det är läggdags. Dessutom måste hönshuset städas oftare eftersom dom där dunisarna totalvägrar gå ut i snön.

Ska bli skönt att vara ledig och hemma under julen iallfall :-) Har börjat reka jobb nu inom företaget, i skånetrakten. Jag antar att det inte är lika mycket att välja på som här i storstan, men jag hoppas att det finns NÅT till mig...för nu börjar det bli seriösa planer på en flytt!

Hurraaa!

1 kommentar:

Koola Viola sa...

Å-hå, då skulle vi kunna "dela" på en prinsesstårta, för jag äter tvärtom bara innehållet. Tycker inte om marsipan alls :o)