torsdag 6 december 2007

Stresssssss....

Det är mycket nu på en gång, har börjat på mitt nya jobb i Farsta C nu och jag trodde (blev lovad) att jag skulle få bli upplärd under en månad, men dom tycker nu att jag klarar mig finfint redan efter 1,5 vecka...TACK! Men hjälp?!
Tvättmaskinen hemma går varm för jag måste byta skjorta varje dag för jag svettas rätt mycket nu om dagarna haha...

Åsså trädgården:
Skräpig och kal...och växthuset har kommit men vi hinner inte sätta upp det nu. Inte ens orkat bära in stommen in på tomten *latmaskar* Nä men det är tuuungt!

Vi ska kanske ta hand om en katt till nu i veckan, en annan hemlös kissemiss...får se om hon går ihop med resten av familjen. Ska nog kolla på henne i helgen tror jag. Min mamma har själv tagit hand om en annan hemlös kisse nu, Mozart. Hon har ju en hankatt sen tidigare så det blir mycket fräsande haha!

Jag oroar mig för mina lökar! Det är för varmt ute och jag tycker mig se några snödroppsknoppar titta fram? Vad ska man göra? Jag hoppas dom inte fryser ihjäl nu när det ska bli kallare. Nu har vi iaf julpyntat huset och altanen, men snön lyser med sin frånvaro tyvärr. Jag ska se om jag kan fota härligheten ikväll :) Undrar hur hög elräkningen blir nästa månad ;)

Har köpt träningskort på sats, testat avancerad yoga en gång (har jag inte skrivit om det redan?) Kan ju säga att det inte var så skönt dagen efter...jag som är helt otränad! Nåväl, nu ska jag ta tag i det iaf. Så man orkar gräva i trädgården i vår. Har ju tusen olika planer för den....

Angående bröllopet: Mina kära mostrar kan inte komma :( Men klännnigen är här, ringen är hos guldsmeden, Fredriks kostym är på väg och tårtan är beställd. Nu är det bara resten kvar....suck.

Kram!

Inga kommentarer: